Winter bij Kindercentrum Kanjers!

Winter bij Kindercentrum Kanjers!

23 januari 2023

Deze week werd het dan eindelijk echt winter! Het was koud en er is zelfs een klein beetje sneeuw gevallen. En waar we in de zomer ijsjes eten, drinken we in de winter warme chocolademelk!

En dus gingen de Banjers in de kraam aan de slag. Sjaal om, muts op en de handschoenen aan, want het was natuurlijk fris! Eerst opwarmen in het pannetje, overgieten in de beker en daarna was het tijd om te genieten van de heerlijke warme chocolademelk. Met slagroom natuurlijk!

Dit vind je misschien ook interessant!

Wij werken in de tuin!

8 juni 2026
Dit is het thema waar aan gewerkt wordt op de Kidz en kwickgroep bij Kierewam. Onze thema’s sluiten aan bij de beleveniswereld van jonge kinderen....
Meer lezen?
© 2026 Media Magneet