De moestuin is weer terug bij BSO Kierewam!

De moestuin is weer terug bij BSO Kierewam!

23 mei 2022

Begin van het voorjaar heeft BSO Kierewam kunnen genieten van tulpen, narcissen en blauwe druifjes. Toen deze uitgebloeid waren, hebben we dit keer netjes gewacht tot na de ijsheiligen en hebben de kinderen de moestuin vol geplant met onder andere tomaten, aardbeien, komkommer -en paprikaplantjes.

Nu maar hopen dat alles snel gaat groeien en bloeien en natuurlijk op mooi weer, zodat we de hele zomer door ervan mogen snoepen!

Dit vind je misschien ook interessant!

Wij werken in de tuin!

8 juni 2026
Dit is het thema waar aan gewerkt wordt op de Kidz en kwickgroep bij Kierewam. Onze thema’s sluiten aan bij de beleveniswereld van jonge kinderen....
Meer lezen?
© 2026 Media Magneet