Bij ’t Heggeholletje komt de lente er aan!

Bij ’t Heggeholletje komt de lente er aan!

3 maart 2021

Na een lange periode gesloten te zijn, kon er eindelijk weer samen gespeeld worden bij peuterspeelzaal/peuteropvang ’t Heggeholletje. Wat fijn!

We namen de tijd om de kinderen weer te laten wennen, aan elkaar, maar ook aan de routines. Uiteraard werd er ook samen gespeeld met de sneeuw, zowel binnen als buiten. Wat een pret!

Na de vakantie starten we met het thema: ‘Groeien en bloeien’. De lente komt er weer aan, het seizoen waarin de temperatuur gaat stijgen, bomen weer blad krijgen, bloemen in kleur verschijnen en we weer gefluit van de vogels horen. Er valt dus weer genoeg te ervaren buiten!

Dit vind je misschien ook interessant!

Wij werken in de tuin!

8 juni 2026
Dit is het thema waar aan gewerkt wordt op de Kidz en kwickgroep bij Kierewam. Onze thema’s sluiten aan bij de beleveniswereld van jonge kinderen....
Meer lezen?

Zonnetjesweek bij Droomrijk

2 juni 2026
Afgelopen week hebben wij bij kinderopvang Droomrijk meegedaan aan de Zonnetjesweek! Tijdens de Zonnetjesweek leren de kinderen op een vrolijke, leerzame manier over het belang van...
Meer lezen?
© 2026 Media Magneet